دانلودبازی کشتی کج 2009

55724 بازديد

بازی WWE Smackdown vs Raw را نام یکی از محبوبترین بازیهای شبیه سازی کشتی کج است که تاکنون نسخه های مختلفی از آن برای پتلفرمهای مختلف ساخته و توسط کمپانی قدرتمند THQ روانه بازار شده است . بازی WWE Smackdown vs Raw 2009 نام آخرین نسخه از این سری بازیهاست که برای کنسول PS2 عرضه شد و با تغییرات گرافیکی و طبیعی تر شدن حرکات و گیم پلی توانست به فروش خوبی روی کنسولهای مختلف دست پیدا کند . در این بازی شما میتوانید با انتخاب کاراکترهای محبوب خود در مسابقات کشتی کج در غالب مسابقات مختلف به جنگ حریفان بروید و سعی کنید آنها را شکست دهید . از دیگر ویژگیهای سری بازی WWE Smackdown vs Raw میتوان به بخش تک نفره و داستانی آن اشاره کرد که همانند مسابقات مختلف و واقعی کشتی کج, درگیری و حادثه هایی میان آنها رخ میدهد و مسابقات مختلفی را در چهارچوبهای مختلف برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد میکند که در این بازی میتوانید با انتخاب کاراکتر محبوب خود وارد بخش تک نفره شوید و سعی کنید در مسابقات مختلف قهرمان شوید .

 

فرمت فایل :

ISO

حجم فایل :
2.6 گیگابایت
رمز فایل :
www.novagame.ir
لینک دانلود :

دانلود برنامه PCSX2 به همراه Bios

 

راهنمای نصب بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای متوسط بازیها در PCSX2:

 Windows/Linux OS
CPU that supports SSE2 (Pentium 4 and up, Athlon64 and up)
GPU that supports Pixel Shaders 2.0
512mb RAM

سیستم پیشنهادی برای اجرای عالی بازیها در PCSX2 :

 Windows Vista 32bit/64bit
CPU: Intel Core 2 Duo @ 3.2ghz or better
GPU: 8600gt or better
1gb RAM (2gb if on Vista

آموزش نصب برنامه PCSX2 :

ابتدا برنامه PCSX2 را از لینک دانلودی در انتهای مطلب دانلود و آنرا اجرا نمایید . دقت کنید که نرم افزار C++ و Directx  روی سیستم شما نصب باشد زیرا در غیر این صورت شبیه ساز نصب و اجرا نخواهد شد . فایل Microsoft Visual C++ به همراه برنامه قابل نصب است  و کافیست تیک آنها را پر بگذارید و برای نصب Direct X هم میتوانید آنرا از صفحه راهنمای دانلود, دانلود و نصب نمایید .

PCSX2 Install

  • برای نصب نرم افزار آدرسی را در سیستم خود انتخاب نمایید و پس از Next تا پایان نصب منتظر بمانید .
  • پس از نصب همانند عکس زیر با کلیک بر روی Next, قسمت CDVD را بر روی گزینه Linuz iso CDVD قرار دهید  و بر روی NEXT کلیک نمایید .

 

cd1

  • در محله بعد مطابق شکل زیر, ابتدا تیک گزینه Use Defualt Setiing را برداشته و با کلیک بر روی گزینه Browse, آدرس پوشه Bios, موجود در فایل دانلودی را تنظیم کنید و با انتخاب گزینه USA V02.20, بر روی Finish کلیک نمایید .

 

cd2



نظر
عليرضا
پنج شنبه 6 آذر 1393

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


?
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');